häpp-häpp, tjutt-tjutt

Styrelsemötet avklarat! Våld i nära relationer-kursen är avklarad till hälften. Wohoo...!
Blev sporrad på styrelsemötet att skriva insändare i lokaltidningarna, det ska bli kul men behöver någon att bli peppad av samt nån som hjälper en med texten....
Åhh, annars då? Jo, det händer myky i mitt liv just nu, har ju skrivit lite om det redan. Men nu börjar livet spinna på, riktigt kiva faktiskt! Nu är almanackan full på kvällarna, jag börjar nästan längta till en kväll då jag bara är hemma :)
Helt tvärtemot mitt förra liv som gift ute på vischan... Jag har både gymet, personligutvecklings-tjomojset, styrelemöten och det som kommer med detta arbete (arrangemang av olika slag), träffa vänner, åka till fast-och grannlandet + andra uppdrag (skriver mer senare om det senare).....
Fast det är myky inbokat nu skulle jag vilja ha lite till... lite spänning, magpirr,lite häpp-häpp och tjutt-tjutt...
Men var få det ifrån?? Nu efter alla nissar och tomtar vill jag inte ha nåt fuffi-lufs med nån oseriös... Var finns de som diskuterar djupt, dricker rödvin, spelar antony and the johnsons i bakgrunden, kan svåra ord, inte är fisförnäma, inte buffliga..
Hmm.... de finns men har inte siktats av mig (eller de har inte siktat mig hehe..)....
Äh, det här var tråkigt att skriva om..... lovar att inte skriva om att man saknar nån nisse i ens liv... känner att det e lite tråkigt ämne.... jag har massor omkring mig just nu ändå.....
Nå, skriver mer senare ikväll tror jag. Nu chattande och sen kallar stickningen
(årets julklapp: Basker till alla! hehehe)
ett gosigt angorahjärta att krama !

Kommentarer
Postat av: hannah

de finns i stockholm! =)

2010-09-15 @ 06:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0