jobbet och tvestjärtar

E på ett whohoo-humör idag. Jobber flyter på bra - har många inbokningar, en massa folk att titta på på torget.. Och efter jobbet ska jag hem och städa...
Ujuj, vad tråkigt det låter hör jag... jag vill ju egentligen inte blogga i dagbokstyp... vet en som bloggar typ " ...åt en ostmacka till frukost och sen gick jag och sket..." lite väääl tycker jag att det är.

Förresten blev jag fri fri från min tvestjärtsfobi igår :D, genom att utsätta mig för dem (dock ej frivilligt!) Jag tossade runt  i mörkret i mitt kök inatt för att ta ett glas vatten. Såg nåt "smuts/smula" på diskbänken och plockade bort det, när jag närmade mig roskkorgen så började "smulan" rör på sig... huga vad äckligt! Me nu vet jag ju att de inte är så hemska... men kommer aldrig att ta i någon frivilligt! Tänk vad man lär sig i livet - jag dog ju inte! Tänka sig, hehehe... det är ju faktiskt så att jag tillhör de få människor som har haft en tvestjärt i örat när jag var liten, inte så kul..... efter detta kunde jag inte se en tvestjärt utan att må illa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0