vett och etikett vid skilsmässa?

Idag var jag och några kompisar hemma hos min ex-man som fyllde år. Jag måste säga att situationen blev väl lite konstigt, kompisarna är våra gemensamma och såklart skulle ju gänget ut på äventyr och kalas.
Jag är ju som en kaveri där, samtidigt som jag inte är tillsammans med nämnda karl längre (något som kompisarna varit vana vid att jag varit i 11 år)  och så äger jag huset ännu men bor inte där o renoverar inte det....
Det är lite svårt detta. Köpte en present till honom såklart, en billigt mest symbolisk sak, men ändå.. ska man göra så? Finns det nån vett och etikett-bok vid skilsmässor att köpa? Hur gör man/ förhåller man sig rent praktiskt  till sitt ex? Vad är minus och plus (do´s and dont´s) så att säga? Vill väldigt gärna veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0