afternoon tea

Ikväll blir det vin, skvaller och god mat med tjejgänget igen! Kul!
Av en kompis i gänget ska jag även få köpa en söt liten röd ford fiesta, för en bagis ( enligt Lyxfällan ska man ju  bara köpa en bil om man har summan i cash).  Hon är så snäll!! De har köpt en stor flaschig bil så de behöver inte den lilla gamla längre! Bra för mig!
För att fortsätta prata om shopping så har jag tänkt mycket på randigt senaste tiden, så jag ska gå via second hand/vintage-butiken och  se om de har nåt härligt med ränder, kanske en klänning?? :D Har ju tight budget så någe nytt blir det inte,  och så är det ju alltid kul med återvinning för miljöns skull!

Min nya pärla: ( lånat bilden från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0