dagen idag

Idag har jag varit på buk-ultraljud och de hittade inget konstigt alls vilket var en himla tur. 
 Fast nu blir ju nästa steg Uppsala för mer genomgripande undersökningar istället... vet inte vad som är bättre...
Har ju krångel med magen konstant och har flera olika diagnoser, bla kronisk magkatarr vilket jag tycker är konstigt för inga sådana mediciner hjälper för mina bekymmer... :S
Nåväl...man får se tiden an bara.



Nu till annat. Imorgon ska jag på en arbetsintervju!  Det är inom samma organisation men då jag arbetar inom sjukvården är det något helt annorlunda jobb än det jag har nu. Dock har jag inte vågat säga något till mina kollegor ännu, men tänker göra det efter morgondagen. Jag vill ju gärna göra något annorlunda just nu, men sen så skäms jag inför mina arb.kollegor... jag vill ju inte lämna dem i sticket och jag vet  att det kommer att bli knivigt att hitta en vikarie för mig. Men jag måste följa min inre röst. Att jag ska vara någon annanstans än här. Så får jag inte jobbet imorgon kommer jg att söka vidare. Thats for sure.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0