härlig ledig dag

Idag står en långpromenad, lite solande i solarium (jag veet om alla risker, men jag kör 2ggr/vartannat år). Sedan ska jag byta däck alldeles själv och sedan tutar jag iväg till landet igen.
Imorgon är det jobb igen,  fast det är  bara två veckor kvar på mitt nuvarande och sedan blir det tack och hej leverpastej!
Det som är märkligt är ju att jag börjat trivas på mitt jobb helt plötsligt, men det är nog för att jag känner stor lättnad av att snart är "allt över" och jag slipper  bry mig mera.  Det ska bli såå spännande att börja arbeta med någor helt annat och utmana sig själv! hela alltihopa känns så underbart!
Nu väntar långpromenaden!
Tjosvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0