leif gw + matlagningschips

När jag stod och lagade mat i mitt lilla kök,  ätandes matlagningschips och drack matlagningspepsi (det är så gott som förrätt) och Leif GW Persson pratade mord i bakgrunden kom jag på att jag nog ska publicera några av mina dikter här på bloggen. Jag är inte alls någe superstar-poet och vill inte jämföras med någon annan men har alltid älskat att skriva och blev uppmanad att inte låta dem ligga i skrivbordslådan.
------ >> Så nu ska jag publicera lite dammigt smågodis från min låda. Kommer i  nästa inlägg.
Psst... köket på bilden är mitt eget, men hoppas inte GW och taffel har copyrights eller vad det heter då jag googlat fram dem... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0