Tårtplanering

Idag har jag varit hemma hos en kompis och planerat en namngivningsfest till hennes dotter V i juni. Vi ska baka tårtor och kakor och idag fick vi till temat och sedan om några veckor ska vi provbaka lite saker. Vi bestämde att jag ska göra denna tårta  ( fast lite modererad) från http://johannastartor.blogspot.com/2011/03/converse-tarta.html
Dock inte skorna! Temat på festen är gulligt och annorlunda och där passar verkligen  denna tårta in. Nu har ajg aldrig gjort något liknande men det ska väl gå som smort iaf intalar jag mig.... Och går det fel är det bara att göra om allt till en simpel prinsesstårta ;D
Nu ikväll ska jag faktiskt börja skissa på de små kläderna och försöka skära ut dem för att se hur pillig man måste vara. Spännande! Det blir tre tårtor till med olika blommor och stil + färgade maränger och småkakor  i olika modeller!
Nu ska jag ut på en långis och sedan rösta  i riksdagsvalet. PÅ CHRISTIAN BEIJAR SÅ KLART, KANDIDAT NR 8!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0