äntligen är den här!

Jag vet inte vad som hänt, men imorse när jag vaknade upp  och hade dragit mig under täcket en stund fick jag bara en känsla och en tanke att - Nu jäklar är det bra! Nu är det dags att börja ta tag i saker!
Sa jag hastade mig upp ur sängen, åt frukost och nu sitter jag med träningskläderna på och ska dra ut i friska luften i minst en timme - det bara kryper i kroppen på mig, jag måste bara uuuut!
Månne det är den underbara motivationen som infunnit sig efter ett års träda???  Har haft  lite lätt ågren över att jag för bara ett år sedan hade daglig motion minst en timme varje dag... sen i höstas s¨å var det som om någon släckte lyset bara... poff... så slutade jag med allt....
Men nu jaklar anamma. nu har jag inte tid att sitta och skriva- nu ska det bli en riktig lååååångis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0