klubbat med påföljande krappis

jaja, nu sitter man här kl halv två på eftermiddagen (just vaknat) med en kopp kafffe, med svintohår och inga anständiga kläder på sig (läs: morgonrock)... Suck. Och diskberget väntar... och långpromenaden...
Jag har iallafall sluppit huvudvärken och illamåendet ( för att jag nog drack en massa vatten igår oxå -mitt bästa tips i festande).
var igår på en födelsadagsfest och sedan begav vi oss ut till den nya klubben Kino som hade öppnat! Och himmelens vilket bra ställe,   det är en härlig känsla när man kommer på att man saknat nåt i flera år utan att veta att det var detta man saknat. Nu kan äntligen den här ön stå sig mot stockholm o andra större städer i klubbutbud tycker jag. Jag som älskar att dansa  släppte verkligen loss där på sennatten... och kom hem med ett stort smile halv fyra.
Japp, att klubba är verkligen kul!
ps. krappis = kort för krapula = bakfylla på finska.ds
EDIT: ändrade rubriken och stavningen på krabbis till krappis.... för det är precis det som Toja säger i kommentaren såklart. Finskan uttrycker B hårt som P vilket kan göra det svårt att höra hur det stavas. ( samma som K o G= kranen/granen...
/tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Toja

Låter skojigt :) men du, kraBBis är inte rätt, kraPPis säger vi här siddu ;) fast det känns nog likadant ändå :)

2011-08-07 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0