så att säga.....

kom nyss hem från frissan och har putsat till frisyren lite, så nu är jag snygg till lördagens fest.
Ska på zumba ikväll, har blivit i stan på em då jag fixat lite ärenden, men far ut igen till älskade hängmattan ikväll (efter att ha testat take away hos nya västernäskiosken, någon som provat? )
Är annars på väg att köpa textilsfärg, sådan där man färgar kläder med för hand. Har en klänning som kostade skjortan när jag köpte den förra året som nu är helt dassig i färgen... urk vad jag avskyr sånt... Men med lite extra färg blir det nog bra. Tror väl inte att det är tillåtet att färga kläder i tvättstugan va?
har annars bestämt mig för att göra en stor big time-grej, men jag återkommer till det kanske imorgon när jag verkligen utfört det. Berättar i efterhand s.a.s.....

Kommentarer
Postat av: hannah

men guuud vad nyfiken jag blir!!! tell me!

2011-08-06 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0