tråkspunkigt inlägg

Det blev lite sent i går, satt uppe och kollade dokumentärer till cirkagurka kl 1 inatt, så idag är jag trött så trött. Så det var lyxigt att kunna gå hem en timme tidigare då från jobbet. Slutar annars kl 16 alla dagar förutom på ons o fre, så jag bytte ut onsdagens timme mot tisdagens... :S
Så nu sitter ajg och jäser, chattar och har det mysigt. Ute faller sensommaregnet ner, och det luktar regning och så där härligt fräscht. Älskar sommarregn, där det häller ner men det är ändå varmt och nästan vindstilla... :D
Ska på box ikväll, mitt  aktiva liv är verkligen maxad, kul att det händer mkt som man kan göra. Och att jag ahr en kompis som tycker lika bra om boxercise som jag (OCH står ut med att jag inte kan skilja på höger och vänster, räkna, koordinera hehe).
Är även laddad inför imorgon då det blir fika med flera vänner, längesedan vi träffades allihopa!
Återkommer senare med lite intressantare stuff....
ps. bilden har jag snott från ni vet var. ds

Kommentarer
Postat av: mickis

Jaaaah! Snsrt ska vi boxas lite:) ska bli ksoj, känns som de e länge sen. Å int e du nå dåli på att räkna o koordinera:) ja e int så häv ja heller :D hehe

2011-08-16 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0