underbara lördag

Guuud vad bra man mår när man sovit som en stock! Var uppe med tuppen  imorse och har njutit av en långfrukost och flera  kopppar kaffe.  Ska strax gå ner på stan och inhandla lite saker (vin, smink o dyl, kanske ett par skor på rea) inför kvällen, ska nämligen ut med vänner och dansa all night long. .... :D


Igår fick jag ett städryck på kvällen precis innan jag skulle gå och lägga mig... konstigt vilka ryck man kan få. Jag diskade, dammmsög och skurade golven helt så där bara, sen kunde jag gå och lägga mig nöjd och glad över att vakna till en städad lägenhet.
idag står annars träning (pilates)  på schemat, och sedan  ska jag försöka  plita ner en massa text till  tentan som ska lämnas in snart.... Hade tänkt sitta hemma hela helgen och skriva på denna tenta men ärligt, inte vill man sitta och läsa en massa om våld en lördagkväll?
VS
Svårt val va??
/tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0