tjing!

Haft min syster och hennes son på blixtvisit här undre helgen. Vi har haft det underbart mysigt och roligt med god mat och brädspelande. Det är alltid så himla kul att umgås med familjen  och nu är det bara två veckor kvar innan vi ses igen under julhelgen, åh vad jag längtar!

En annan kul grej som hänt, för att återknyta till förra inlägget är att jag kanske fått tag på en annan lägenhet lika väl central och än större än den jag har nu. Det skijer pyttelite i hyra och men då den andra är större är det verkligen värt det. Den är ju inte min ännu men jag hoppas på att få den om jag tycker om den ( har inte sett den ännu heller).
Har konstaterat att jag är för gammal för att stå ut med andras röjande och längtar till att få ha det tyst och lugnt omkring mig. Vad är det liksom för fel med systemet att sätta upp lappar i portuppgången en vecka före festandet? Samt så är huset jag bor väääldigt lyhört och man kan höra grannens skvalarnde i toan,  främst på nätterna... kul jul! ;)

Nåväl, nu är det bastande som gäller och sedan stickning av en basker som syster har beställt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0