nu fattas bara moset :D

Här är mina egna burkhättor!! Det tog ett tag då jag virkar och stickar utan att använda tummen - jag kan inte riktigt förklara hur jag gör men på nåt sätt funkar det!
Nu är det bara att knalla iväg till butiken och köpa ingredienser till äppelmoset/-marmeladen (ska använda mig av mina egna infrysta äpplen men behöver socker  o dyl). Sedan blir det att börja på andra julklappar till två små knoddar, får se om jag vågar lägga upp bild på det när det är klart då föräldrarna kanske inte vill se innan julafton. :)



Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Vad fint =) ibland önskar jag att jag kunde vara lika kreativ! jag har gjort rominlagda bär i vanliga burkar bara som julklapp.

2011-12-09 @ 13:52:14
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj rominlagda bär låter supergott! det ska jag testa!



Tack för kommentaren!

2011-12-09 @ 15:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0