denna söndag

Denna helg har varit fenomenal! Igår morse blev jag spådd i tarotkort av en mycket duktig kvinna. Hon sa en hel del bra saker, ja så bra och många saker att jag knappt minns dem nu när jag tänkte skriva ner dem. men mycket handlade om sånt jag på ett vis redan visste, eller haft på känna att jag är på väg emot. Bara bra saker alltså.
Sedan blev det loppis, fika vid huset på landet med obligatorisk kelande med katterna.
Idag så har jag handarbetat mest, det blir en babyfilt i  färgen fuschia (hur uttalar man det?) till en bekant som nyss fått bebis ( varför ska alltid alla saker till barn vara i pastellfärg btw??).
Sedan blir det  en sjal åt mig i rosa samt en pistachgrön halsduk som nog oxå blir till mig.... Måste ju spara lite åt mig oxå, kom på häromdagen att jag mest ger bort allt jag skapat.... så jag har ju inget att visa upp när folk frågar vad jag pysslar med.

Har ju inte bara suttit inne denna dag, nej jag har solat, promenerat och besökt gymmet tjosvej!
Igår avslöjade förresten Mr J att han aldrig sett Dirty Dancing, vilket han ska straffas för ikväll hehe, så det blir filmtittande ikväll.  ;D

Kommentarer
Postat av: Vickan

fuxia säger man :)

2011-07-12 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0