mitt vattenhål

Det här är ju min blogg och som jag tidigare har skrivit  "incognito" i för att lättare kunna skriva ut vad jag tycker och tänker. Idag tänker jag annorlunda och skiter i om "alla" får reda på saker och ting jag lägger ut här. Det är ju faktiskt det bloggande handlar om.
Och jag har även blivit tillrådd att skriva även en politiskt blogg, där jag enbart lägger fram mina politiska åsikter och funderingar ( jag är ju även intresserad politiskt)...men det tycker jag idag är alldeles för tråkigt för att skriva om här på min blogg - för detta är mitt vattenhål, där jag får säga och tycka vad jag vill, om sådana små saker som finns/händer omkring mig- sidan är således helt till för mig själv och de som vill läsa. De som vill veta mer om vad jag tycker och tänker om saker och ting får fråga. Och såklart kan jag väl varva lite om funderingar angående mina politiska åsikter.
Sen senare kan jag eventuellt tänka mig att bara spåra in på det politiska.... men den karamellen ska jag suga hårt och länge på innan jag bestämmer mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0