semester

Min första dag på semestern (som ska vara i fem hela veckor!) avnjöt jag på landet vid det fina huset!
För mig är det somrigaste som finns smultron-på-strån! Det är så förknippat med barndomen då man gick längsdikena barfota och plockade, åt en del och satt en del på strån. Hela smultron-säsongen är helt underbar!
Imorse när jag gick upp fick jag denna frukost som avnjöts i trädgården!
När jag nu går ut till fåren i deras hage, kommer de och välkomnar mig i ett stort tåg! Härligt! Några nosar på ens händer och låter oss klappa dem :D
Dessa otroligt ludna krusbär som växer på en buske  bakom huset som ingen plockat på 20 år, ska jag göra kräm på.  Hoppas att "håren" inte märks av bara.
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0