äntligen är den borta!

Nu är tv ute! Äntligen har jag kunnat bygga upp min karaktär och lyckats kasta ut den ( den som vill låna en platttv säg bara till)
nu äntligen kommer mina dagar att innehålla meningsfullhet och seriöst kommer  jag nog att odla mina innovativa sidor bättre och ha lättare att skapa nu när jag abslout inte kommer att hamna framför skitprogram mer.
jag skrev om mina tankar om tv:n i detta tidigare inlägg. och visst är det mycket finare nu på bordet där tv:n stod?
Nu kommer dagarna att blir längre och kvällarna fulla med olika pyssel och skrivande. Det är säkert fler än jag som håller med om att timmarna går fort framför dumburken och helt plötslig kan man inse att man missat halva dagen/kvällen och inte hunnit få undan det man planerat.
Jag hörde från en person att det tar 21 gånger att bli av med en vana (ovana) så jag ska stå ut i 21 dagar är mitt mål, efter det kommer jag att ha vant mig från tv och säkert förstå att jag kan fortsätta mitt liv utan den. För såklart kommer jag att sakna den regniga kvällar eller då folk pratar om någon bra film som kommer att visas i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0