bang! he shot me

när ska jag sluta drömma en massa hemskheter? Förra sommaren drömd ejag att jag såg döda människor ( döda vänner, familj, bekanta) i alla fönster och speglar. Jag vaknade sskrikandes...
Nu inatt drömde jag en till hemsk dröm.  Jag var med om en sk. skolmassaker.
Jag var skolsköterska och såg gärningsmannen komma upp mot skolan, det såg misstänkt ut och vi var flera som sprang omkring och försökta stänga dörrar, fönster och få alla elever i säkerhet. Men nånstans blev jag upphunnen, fick en gevärspipa mot bakhuvudet och en massa gliringar.
Det värsta i alla drömmar är ju egentligen inte vad som händer utan alla känslor man upplever. I denna dröm genomled jag stark dödsångest med allt vad det innebär, minnen for förbi, tänkte på alla i min familj ,jag bad för mitt liv, grät och skrek, och sen... ja, han sköt mig.  Den jäveln! Jag kände bara huvudet spricka upp när kulan for igenom ....
Sen vaknade jag, svettig och darrig.
jag undrar vad drömmen egentligen betydde....... Och jag vill aldrig vara med om nåt liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0