lata söndagen

det här har jag och mr J gjort nästan hela dagen: Legat och läst pocketböcker i trädgården och pösat. (inte just när bilden togs men sedan...)
Köpte mig en liten söt radio idag, en liten retrogrön sak!  
Imorgon börjar ju alla sommarpratare i P1 och så är dte bra att man kan hänga med i svängarna iom Ekot. (man har ju ingen tv mera)

Innan jag och Mr J la oss i trädgår´n for vi på loppis, vi har ju nämligen turen att två av grannarna har varsin loppis. Köpte jättefina grönspräckliga glas ( 4 för 30 kr/3 euro) och så fick jag tre st emaljerade köksattiraljer samt upphängningsanordning gratis, för en av grannars har t.o.m en gratis-låda! Dit går vi absolut fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0