Tivoli

besöket på grönan var helt otrolig! Har inte haft så skoj på länge och allt negativt som skett innan och efter besöket rycker jag bara på axlarna åt. Grönan gav mig verkligen positiv energi!
Självklart var i fiskdammen och drog i ett snöre ( fiskedammen är ett måste pga av alla glada barndomsminnen därifrån). Sen att  många tycker det är väldigt knasigt att som vuxen  stå där i kö  för at dra i snöre får sättas in på deras töntkonto, inte mitt. ;D

kasta groodor var jättekul! man skulle sikta på näckrosbladen med en slemmig gummigroda! Härligt! fast jag inte vann var det asakul. Enligt min barnsliga mening är det lottstånden, lyckohjulet, fiskdammen och allt annat grod-och pistolskjutandande etc  som är det roligaste på tivoli!
Sen så klart ska man åka karusell, berg-och dalbanan och en massa övrigt. Och det viktigaste: spökhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0