VA - WHAT!!!!??? en enkel fråga

haha, fick jävla klart för mig idag att jag hör som en kratta.... måste boka en öronspolning  fort som attan! :P
det fina i kråksången är ju att jag är så smart att jag inte fattar att fråga "va?" utan istället hittar på en egen story om vad nån säger.... yiessess....
Skulle vara ett seriöst vittne i rätten idag (och det är jag-seriöst!!).
Men fick hjärnsmälta när jag skulle upprepa eden, fy vad jag ville sjunka ner i jorden...
Det lät typ så här:
Rättegångstanten: "Säg efter mig: ´på heder och samvete´ //.........// `jag lovar och svär´.
Jag: "på hela sanningen" /...../ "för min själ"
Asså skjut mig!!!!  Dettta är något som ingen annan på denna jord skulle råka ut för.  Det är så himla typiskt för mig att göra bort mig så här i parti och minut. Och det ger en sån jäkla ångest. Vem däruppe testar mig!!???
Varför fattar jag inte att ställa den enkla jäkla frågan : va???
varför!!!???
Nä nu ska jag fortsätta laga pannkakor inför tjejkvällen på torsdag. Då bjussar jag på pannkaks-tårta. Det kommer att liva upp och få mig att glömma denna incident idag ( tills nästa gång då jag gör bort mig så in i sakuli mycket!!)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Neeej :) de ska va du till de där .... men usch, kan tro jo att de int va så himla skoj då de hände, men nu kan man ju skratta lite lätt åt elände ;) du får rust dej o spola örona nuh!!

Ser framemot pannkakstårtan!!! kraaam

2011-06-21 @ 06:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0