fixardag

Dagen blev hemmavid firad, för att spexa till meningen lite. Tidigare har jag haft mina garnnystan i flera korgar och papperpåsar, vilket retade mig till tusen då det såg väldigt rörigt ut. Så på fm gick jag upp på vinden och bar ner en liten bokhylla från Ikea som fick bli en garnhylla. Det tog ett tag att ordna alla nystan nästan sånär färgkategori, men nnu är jag nöjd med resultatet. En gammal blomkruka fick tjäna som stick-och virknålsbehållare.  Tycker färgmatchningen passar bra med bokhyllan då jag även där  sorterat böckerna efter färg.  :D
Efter att ha fixat med garnen ett tag så börjadfe jag tvätta fönstren, då solen låg på och det var varmt så man slapp frysa ihjäl (i skrivande stund spöregnare det... suck). Har försökt hitta nåt bra miljövänligt fönstertvätt men har just nu inte fått nåt att funka bra, så jag använder fönstertvätt på flaska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0