paltkoma... och virkning

Sitter och myser i soffan efter att ha ätit pizza med mr J.  Har ju varit lite sjuker m huvudvärk och snuva men idag kändes det bättre. Så jag tog en bastustund mitt på blanka dagen och har sedan bara vilat, målat naglarna och hafrt ansiktsmask ( tänk vad lite som behövs för välmående ibland!). Sedan kom mr J ( asså mannen jag är gift med, för att inte förvirra) och eftersom vi var sååå hungriga såg vi inget annat alternativ än att köpa varsin pizza...
Nu ska jag sticka och virka lite, håller på med en luftballong med två små passagerare i korgen ( en gris och en nalle..+ en pingvin som e halvfärdig)  samt en alpacka-filt. Bilder kommer så fort jag får vårdnaden om kameran en helg hehehe.....
Lägger in en gammal bild, fast det är lite tråkigt.... :DEn kompis lilla dotter fyller två år nästa veck a och då ska jag på kalas.. .Kiva! Älskar kalas. Jag virkar amigurumi men nu har jag sett mönster på stickade amigurumis och tänker sno ihop en docka och ge bort. Hopas jag hinner bara. Har lite garn hemma som jag tänker använda mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0