några tillbakablickar... :)

För 5 år sedan: hmmm.... då var det 2006.... då var jag på praktik på Huddinge sjukhus psyk.avdelning M76. Mycket intressant! Kommer ihåg att jag ville stanna kvar i sthlm då och jobba på det där stället. Men det sku ju aldrig funka eftersom jag inte skulle ha haft någon utbildning alls i så fall och inte kunna få jobb.

 

 

För tre år sedan: 2008.... efter att ha jobbat  tre mån som färdigutbildad fick jag fast tjänst! Wohoo... Jag gifte mig efter 9 år tillsammans med samme man på sommaren, sen började sökandet efter "det perfekta huset". Vi fick kattungar då oxå!

 

 

För ett år sedan: Hade jag just flyttat till egen lägenhet, som hade vatten och värme (saknades stort i torpet vi bodde i). Det var en lyx att få ha ett "riktigt" boende där man kunde duscha varmt länge och slippa sova i dubbla ylletröjor. Jag hade bestämt för länge sedan att separera och det var skönt att äntligen ta steget fullt ut. Ångrar inte  mitt beslut, fast vi idag går i parterapi och kanske hittar tillbaka till varann.

 

 

För tre månader sedan: Oj, det minns jag inte alls....  typ hela okt-nov var bara mörkt och kallt....

 

 

Igår: Var jag hemma från jobbet (och idag) för jag har haft kroppsvärk och mkt trötthet.

 

 

Imorgon: Ska jag jobba igen... Sen blir det att fika med en kompis, det blir säkert hela kvällen vi umgås och skvallrar. Skoj!

 

 

Om ett år: Då ska jag vara lycklig och känna att alla bitar i livet har fallit på plats!  ( det blir alltid det man bestämmmer sig för ;) )

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0