en försenad påskpresent

Fick idag en påskpresent ( "Stefans lilla gröna"), något försenad då den enligt  mr J behövde beställas från bokhandeln. Jag blev grymt överraskad och jätteglad!


Jag älskar allt med stefan sundström - musiken, krönikorna, funderingarna och vad blir inte bättre än att få lära sig om odling och tillaga mört av självaste The Man! I helgen ska jag ordna egna djupsängar (pallkragar?) och så all sorters ljuvliga ätliga saker!!
( jag ska förresten skriva mer om Mr J och spöket sedan, jag lovar,  alla får läsa the hole shabang! sedan när jag har tid att plita ner hur situationen ser ut idag)
Beställ boken här från ETC :http://varuhuset.etc.se/sv/product/574/Stefans-Lilla-Grona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0