kan inte få nog

Jag kan bara inte låta bli att lägga upp vackra bilder på mitt hus och gården. Det är sååå vackert att det är svårt att förklara. Jag kan inte få nog av att vara här och bara njuta.
Så nu blir hela dagen presenterad i bilder,
here it comes:
Först höll jag på med mina pallkragar  medan mr J renoverade i badrummet med sällskap, sen blev det kaffe i trädgården:
Sedan fick jag besök av kaveris (kompisar) och hade husvisning, (fast  före det  hade jag svängt ihop en lyxig pasta carbonara på vedspis - det ni!) ;D

På kvällen blev det en skogpromenad nere vid vattnet. Jag har kommit på att jag ar en sådan person som behöver fart, färg, kompisar och hetsigt stadsliv, men även den vackra skogen och naturen. Då är jag hel.
Jag älskar de små vattenkärr (nåja träsk) som finns lite överallt och små diken. Det är lite trollsk över det hela:
Här är vår båtplats, det syns knappt men bryggpålar är uppsatta så i sommar ska mr j och jag spika oss en brygga. Då tar jag på bikinin, tar med filt, kaffetermos och en bok och lägger mig där och solar:
jag traskade runt i all sörja  när helt plötsligt träskmonstret grep tag i min stövel och drog mig neråt i dyn, jag skrek men ingen hörde och jag var fast....
...ett tag...
skämt åsido - det är förjäkligt hur dyigt i skogen det kan vara nära vatten, jag sjönk ner med hela stöveln. Men som tur var kom jag loss och kunde gå till ett litet dike och tvätta gummistövlarna rena från leran:
Nu ska vi snart ta oss varsin öl, sitta på trappan och se på utsikten och bara njuta av tillvaron. Känner bara lycka just nu :D



Kommentarer
Postat av: mickis

Jaaa!! De e ju för häärligt där :) ja vill oxå ha en sån plats att bara va på.... NJUT!!!

2011-05-29 @ 13:43:04
Postat av: Cora Belle Lee

Ja, ni får komma igen! kram

2011-05-29 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0