tidsfördriv

istället för att  plugga kan man fylla i en massa frågor... :D

- Vilket stjärntecken är du? Stenbocken

- Tror du på Gud? jag tror på nåt gudomligt, men ser mig inte som kristen. Däremot så tänker jag döpa mina barn i kyrkan och jag tänker även börja gå på gudstjänster så småningom. Jag får frid i kyrkor.... *kom just på det... jag tror nog på Gud på ett sätt*. 

- Tror du på Jesus? Jag tror inte att han hade sina "magiska" krafter, men han har nog funnits och var en mkt karaktäristisk person. 

- Tror du på spöken? ja

- Skulle du vilja spå dig någon gång? jag spår mig hela tiden, måste ha "kontroll".....

- Tror du att en människa har fler än ett liv? ja jag tror på reinkarnation

- Tror du att du har haft ett tidigare liv? Absolut, jag har säkert bott i flera olika länder och tillhört flera olika kulturer

- Har du haft en övernaturlig upplevelse någon gång? Nja, inte direkt men jag har haft sanndrömmar 

- Tror du på änglar? nej, faktiskt inte

- Har du läst Koranen? ja jag har läst en del och anser att den är vackert skriven men tyvärr feltolkad av många. 

- Vad skulle du önska hända när man dör? att man bara blir i ett lyckorus

- Om du fick träffa ett dött djur, vem skulle du vilja träffa då? Svårt att välja, jag vill träffa alla mina djur igen som jag har haft :D

- Om du fick träffa en död människa, vem skulle du vilja träffa då? min kompis som gick bort alldeles för tidigt för 9 år sedan.

- Vad tror du händer när man dör? att man bara är i ett lyckorus, sedan föds man igen. Tycker det verkar vara ett sånt oerhört slöseri på vackra själar om man baar lever en gång.
frågorna kommer ifrån : http://vetavetaveta.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0