gymmi-pymmi

Ja då har man börjat lyfta skrot på gym! Härligt värre - började igår. Hade med min kompis M och vi gick runt  till alla olika mackapärer (härligt ord!) och hade skitskoj. Sedan drog vi på ett boxercise-pass.
Det som jag verkligen lärt mig är att det inte är en enda jäkel som stirrar på mig eller skrattar åt mig, det är ju det man trott förut - att man inte kan gå på gym för alla tittar för att man är tjock eller gör fel. Men ingen jäkel bryr sig och det är flera tjockisar där  och det är bara sååå skönt.
Fick ju svart på vitt att jag var överviktig idag på hälsoundersökningen :( så idag efter jobbet for jag iväg och tränade ensam och det gick galant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0