surprises

Helgen flöt förbi fort som sakuli, var lite bakis igår fm men men sen släpade jag mig hem till en polers och  provbakade tårtor och annat gott inför hennes dotters namnkalas.
Idag har det varit annat - det var första dagen på denna jobbvecka och jag är skruttiger i kropppen. Det började i lördags när jag märkte att jag inte har någon känsel i ena stortån ( intressant va?) , det pirrar bara i den vid beröring men blodcikulationen är ok, och det blir sämre och sämre. Har ju haft problem med fötterna länge nu och har svårt att komma in skorna längre, alla skor klämmer fruktansvärt.  ordnade en läkartid åt  mig imorgon så det blir intressant att se vad det kan bero på.
Imorgon ska jag även besöka tandläkaren igen, var där idag efter att ha haft en ömmande rotfylld tand sedan januari. Idag upptäckte hon att jag hade en "plupp" ovanför tanden och vågade inte göra något annat än att boka mig till en annan mer erfaren tandläkare, troligtvis måste jag få ett besök till en tandkirurg oxå.... *hello banklån!!*
En kul grej var ju att min tandläkare pratade "tandläkarsprk" med mig och kallade min tand för ditten och datten och huubidoobi - oki sa jag och nickade som om jag fattade och svarade sedan: ja, och sen är tanden mycket gropig oxå...
- Det var precis det jag just berättade sa tandläkaren...hehe...
svara inte på sånt du fattar nada av utan fråga "Va" istället var lärdomen av detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0