fredag och snart lilla jul

Har hela kvällen pyntat och fixat inför lilla jul, det är alltså första advent som man firar med ett litet paket och en minigran här på ön.  Det tog ett tag att få in rätta känslan kan jag säga,  men nu är den här. Lyssnade på julmusik, främst ave maria som är favvon. Och helst sjungen av Maria Callas.

Har hängt lite småkrafs i form av små gubbar lite här och var och satt fram julbocken, hängt upp julstjärnan och adventsjusstaken. Skulle vilja ha en julkrubba oxå men det har jag inte. Får skaffa en till nästa år.






Annars då?
Jo imorgon åker jag till familjen i Stockholm och sedan håller jag tummarna för att komma hem igen på söndag, det lovas storm ( Berit är på väg).
Sedan tänker jag att jag har så tråkigt liv just nu att jag  inkommande vecka ska kolla upp lite kurser. det är dags att börja skaffa sig ett liv nu och en bra utbildning som man trivs med.  Får se vad jag kommer fram till.... återkommer om det senare.


Nu är det dags för natten!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0