Monas kokebok - blir en julegåva

Just det, jag skrev ju i lördags om denna bok: Monas kokebok som jag beställde. jo, jag tänkte ju först att den skulle bli en present till mig själv men bestämde mig imorse att jag ger bort den till Mr J istället. Han får den i julklapp. Jag älskar att ge bort saker och ting, och en av de roligaste sakerna med julen är ju julrimmen så nu har jag även kommit på ett julrim ( liiite tidigt ännu kankse men va faen, lika bra att ha allt klart till den 24:e dec ju)
Vad tycker ni:
Till en gourmand
som står vid vedspisens rand
Skit i lyxmat och flärd,
släng i pannan nåt som nödåtgärd
Ät som en punkig kock
och få en glädjechock.

Ja visst är det så himla gött att ge bort saker- speciellt när man får skriva lite innan oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0