ooOOOoooo tidspress

Imorgon bllir det lite äventyr btw...
Jag ska åka och se på en cykel  på en ö som det tar 20 min att åka till med en liten färja.  Ja, jag far från en liten fjutt ö till en ännu mindre.....  Jag har aldrig sett cykeln men hoppas ju på att den är fin, jag har efterlyst en äkta mommo-cykel i tidningen och fick napp men den fanns  långt bort.
Så imorgon ska jag åka iväg direkt efter jobbet till färjfästet -en resa på 40 min. Sedan får jag ta och läsa en bok på färjan. När jag väl är framme är det ändå en bit att köra... väl där så gissar jag på att jag köper cykeln. Då är det bara att vänta dryga en och en halv timme på att färjan går tillbaka..... Ja jisses!
Jag får väl tigga lite kaffe av säljaren så att jag kommer in i värmen eller nåt, det går  för fort att åka runt ön då den är rätt liten om man skulle vilja ta en sightseeing.  Sen är allt stängt så det finns inte på kartan att man kan gå in nånstans och ta en kaffe o bulle på ett fik. Så säger mina kollegor iaf. Jag har inte så stor erfarenhet av denna ö.
Slänger in en bild på mommo-cyklar från google  och jag hoppas få äga en liknande imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0