lördag

Det har varit en trött vecka igen, alltså jag har gjort en massa grejer - tränat, promenerat, ätit middag med vänner m.m. Men kvällen tar slut snabbt tidigt - alltså det är som att släcka en lampa... heltokigt men jag stupar tidigt i säng och sover  lääänge. Vilket jag är väldigt tacksam för när jag periodvis har sömnbesvär och sover endast några få timmar/ natt och man är råddig i kolan hela tiden.

Har just skickat iväg en beställning från adlibris på en fantastisk kokbok " Monas kokebok- godsaker med guts" av punkaren Mona Halvorsen, förutom den här kokboken är hon med i ett punkband och drar en rock`n roll-klubb i Oslo. Alla rätter tar högst en halvtimme att laga. Läs mer om Monas bok här!
Monas kokebok
Snart ska jag ut och promma med en person- med målet att nå en mil! Känns härligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0