weekenden

vojne vojne vilken helg!
I fredags hade jag en me-time kväll med bastu, bokläsning, musiklyssnande och till slut en film. Igår var jajg först och långfikade med en av mina bästa vänner och hennes dotter. sedan gick vi en lång promenad och avhandlade mycket djupa ämnen-  roligt och intressant som alltid!
Kvällen bjöd på vin med kompisar och sedan blev det ut och klubba lite granna! Skoj! Råkade däremot va kvar til stängning då  klubben förvandlades till någon sorts köttmarknad och några killar/män (notera att jag inte säger alla utan några). det är väldigt enerverande att få en massa tomma komplimanger slängda över sig och sedan förväntas man ha något ansvar till killarna som ger en komplimanger, att man bara måste prata med dem eller vara så jävla glad för de tomma fraserna som genomsyras av desperation.  till och med var det några som tog tag i min arm i syfte att jag skulle stanna upp och börja prata med dem.... suck...
Idag vankas det annars syjunta med  vänner och gamla kollegor. Ja, det där med att virka en cavailier-valp sket sig,  ( jag skulle ju kunna ha skrivit att de blev sååå bra men det gör jag inte). Jag provade tre ggr att virka men det strulade sig med ögonen hela tiden, det var ingen valp som uppenbarade sig utan en läskig E.T!! Så jag gick vidare och virkade en gulligt mullig elefant men när den var nästans färdig tyckte mr J att den liknade mer en bälta..... jahapps... så får se vad jag ska hitta på härnäst...
Tjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0