vänlighet och ny cykel

Blev ingen lång väntan på ön. Jag fick köpa en cykel och blev dessutom bjuden på middag hemma hos de som sålde cykeln. Maken till trevliga och ömsinta människor får man leta efter, det riktigt sjöng i hjärtat över att människor öppnar ens hem för en och välkomnar en till bords och låter en vara med i deras vardag. Underbart! jag är så lycklig och kommer att sträva till att vara lika ödmjuk som dessa människor!
Och  sedan visades det att  vi var nästans släkt  typ hihi... mr J farmor var gudmor till den äldre mannen som sålde cykeln och Mr Js pappa bra kompis med mannens bror. Världen är allt bra liten!
Här kommmer bilden på cykeln, många skulle nog kalla den ful, omodern, ett härk! Men för mig e det asgullig! sen tänker jag aldrig mer betala 400 euro för en cykel som jag gjort tidigare... för de blir ju bara stulna .. :(
Ja min fina Nopsa kopparfärgade cykel !! Premiärturen blir imorgon! den står btw lutad mot min andra härk-cykel som jag köpte för en spottstyver men som inte funkar så bra.... en peugeot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0