måndagskväll

Ahh! Denna dagen har inneburit en massa "måsten" i den betydelsen att jag har läst och svarat på alla mail, sms:at som en galning till flera olika personer som jag haft i tankarna länge, men tiden räcker inte till eller slant ur händerna på något konstigt vis. Sedan har jag bokat frisör-tid inför valvakan på söndag, wohoo....
Nä nu ska jag ägna resten av kvällen av att lyssna på Cornelis Wreeswijk och virka på  min hundvalps-amigurumi.
Jag lägger upp en bild här på hur den ska se ut när den är klar (det är den svarta och bilden är från den länkade hemsidan!) och så länkar jag samtidigt till sidan amigurumipåsvenska som har otroligt fina mönster och är så vänlig och lägger ut dem på hemsidan.
När jag är färdig sedan kan jag ha jämförbilder  ;D
/tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vilka gulliga! Ska bli spännande att se de som du har gjort sen. Vad duktig du är o vad fin du är på socialdemokratsbilden!! Vad stolt man blir när msn ser den. Stor kram hoppas vi ses snart!

2011-10-10 @ 22:57:44
Postat av: Cora Belle Lee

Vad snällt sagt av dig!

KRAMIZ



2011-10-11 @ 06:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0