dagens *morr* korta klagan

jag blir såå himla trött på folk som har mage att säga emot det som man har läst i flera olika böcker, i  flera forskningsartiklar och hört från professionella  föreläsare.
För "DET står ju INTE på wikipedia" minsann, nä då  stämmer ju inte alls det som jag säger, fast det kan bevisas empiriskt och flera studieforskningar pekar på samma förklaring.
Det här har inte hänt nyligen men jag vaknade upp med detta minne och  det grämer mig idag verkligen!
Att folk har mage att dra ett streck över det man säger, för just det jag säger  har man minsann inte "läst på nätet".
Är beteendet ett enklare  sätt att stoppa huvudet i sanden eller vad beror det på?
Nä idag känner jag bara för att be alla med wikipedia-vetande att stoppa upp det nånstans! Ta och läs en bok istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0