happy happy happy

Är jag klar? Är jag klar? Är jag verkligen klar?? YEEES det är jag!! Jag är färdigt med hemtentamen nu puh!! Sitter och stirrar på den- scrollar upp och ner på skärmen och stirrar på alla ord ord ord... kan inte fatta det ännu, nu är det finslipet kvar och sedan lämna in.
Och som vanligt kommer tanken - var det inte mer än detta? detta lilla? Varför var jag så stressad för då? Herregud, jag har nästan en vecka till på mig  och är klar redan. Hatar dessa katastrofkänslor ibland, för jag hade ju en känsla ett tag att `o nej nu kommer jag att flunka big time för första gången i mitt liv´ ( kan nämna att det vid varje plugg-grej är samma tänk)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0