me-time deluxe

Oj,  nu har jag gjort nåt väldigt spontant!
Jag och några kollegor diskuterade ansiktsbehandlingar och massage idag på jobbet, och jag gick in på en hemsida hos en hudterapeut och  blev så sugen på en behandling - så jag ringde upp och fick en tid direkt efter jobbet!
Wohoo - en 90 minuters lång behandling med djuprengöring och ansiktsmassage blir perfekt i dessa gråtider!
Jag kommer att behöva lida många månader framåt ekonomisk för detta, men det får det vara värt.  Har känt länge att jag behöver lite ompyssling speciellt då jag läser, skriver och har föreläsningar om allt våld som finns runt mig, i samhället, i världen som drabbar vuxna och barn.... Det tar lite mental kraft att sätta sig in i detta och det är enormt viktigt att komma ihåg att ägna sig själv kvalitetstid för att orka arbeta vidare och kunna hjälpa andra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0