stickande lust

Fick en sån underbar inspriration  idag!
Gick in i en garnaffär och blev så tagen av alla färger och olika texturer att jag blev alldeles till  mig! Köpte mig ett fint garn ( nåja 8 st blev det)  från Drops eskimo  i färgen rostrött som är min favorit.
Att gå in i en tyg/garnaffär är nästans lika underbart som att gå in på bibblan där varenda bok är en ny värld att sjunka in i, och garnen är en oändlig massa olika underbara projekt.
Denna vinter  får min halsduk som garnen ska bli matchas med en finstickad petrolblå mössa med blomma på. Blia asläckert! Förra året var det ju mintgrönt som gällde  med min stickade basker och vantar (som ni kan se längre ner). Kul att byta färg ibland.
och se hur långt jag kommit redan ikväll på denna underbara halsduk som ni kan se här ifrån garnstudio.com ( garnstudio tillåter inte att man lägger ut deras bilder):
Förra årets vinteracessoarer:

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men guuuud vad duktig du är!!!! Avis som tusan. Kram!

2011-09-14 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0