klinisk psykologikurs

Ja då ska jag i bege mig till en kurs i Klinisk Psykologi på 10 studiepoäng som ges här på ön filialt från Åbo Akademi. Det är en kurs som har föreläsningar  på två hela helger  i höst och man måste skriva en hemtentamen för att få poägen. 
Om jag kommer att klara det samtidigt som jag pluggar master i folkhälsovetenskap??? Knappast, men den utbildningen börjar  först nästa vecka och jag hade inga planer alls denna helg så då kan man ju fylla på kunskapsförrådet fre -sön. Föreläsningar funkar perfekt då! För att inte tala om de nya människorna man  träffar på en kurs, det är alltid upplyftande att träffa nytt folk. 
Men jag är ingen stålkvinna så jag kommer säkert inte att plocka dessa poäng då det blir tufft att skriva flera arbeten samtidigt så jag tar det easy på denna kurs. Såklart ska jag försöka skriva en tenta om jag har tid och ork, men funkar det inte så funkar det inte....
 
 
Nå nu ska jag plocka fram block och penna samt kurslitteraturen och bege mig cyklandes till högskolan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0