många frågor, många beslut

Jajamensan, jag skrev ju förut om att kasta ut hundra krokar och hoppas på ETT napp iallafall??
Nå nu har jag plötsligt fått flera napp och således kommit in på flera olika orter runt om i Sverige och nu sitter jag med en   +/- - lista för att komma tillrätta med mitt beslut. Känns inte så kul att behöva bestämma mig imorgon heller, det ökar bara pressen men det är ju så att man måste ta tag i sakerna bara.
Imorse så ringde telefonen också och jag fick ett erbjudande om ett jobb som skulle passa upperligt med mina studier. Så mina tankar snurrar nu till att välja studieort, (flytta?), säga upp mig, byta jobb eller stanna kvar och jobba 50%....
 
Idag ska jag bara vara hemma och vila ich fundera på vad jag vill. Så at jag sen kan sova på saken och ta ett beslut imorgon bitti
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0