Nya livet börjar

Då¨har det äntligen hänt :)
 
Jag kom in på en masterutbildning fick jag veta igår, lite väl långt ifrån min hemort men ajg har redan pratat med universitetet och jag klarar mig nog bra med att bara  gå på de obligatoriska delarna. Men det är ju så att går det inte att kombinera skolan med detta jobb jag har nu får jag packa väskan och se efter en lägenhet nära universitetet. 
Redan nu tänker jag se efter en mindre och billigare ägenhet/rum så att jag kan spara så mycket pengar som möjligt när jag studerar även fast jag jobbar. Jag måste ju gå ner på deltid så jag hinner plugga. 
Måste berätta att jag är i någon sorts chock fortfarande, det känns så overkligt men samtidigt så himla kul och spännande. Nu börjar liksom ett nytt liv  :) Jag kan verkligen inte förstå vart detta kan ta mig nånstans - hur längt som helst säkert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0