stöpseln??

Oj voi sakuli vilket jävla chock jag fick imorse!! Jag satt och drack kaffe med mina kollegor vid nio och plötsligt kom jag att tänka på plattången ajg använde imorse och blev väldigt osäker på om jag någonsin drog ut stöpseln ur väggen. Jag fick inte fram nåt minne av det och jag fick panik, tankarna började mala om att den hade smält och brandlarmet tjöt och dete snart skulle börja brinna. Mina hyresvärdar har inte så bra hörsel så de skulle inte alls märka nåt förrän det brann ordentligt! I panik stammade och svamlade  jag fram nåt framför kollegorna att jag måste fara hem fort så det inte brinner. Så jag  fick låna arbetsplatsens egen cykel och fara hem. 
Som TUR var hade jag dragit stöpseln, men jag var tidigare glömt den på ( fast då vara hemma) så jag vet att sånt kan hända.

En annan sak:

S***t asså, jag skulle just gå ut på en långpromenad men nu börjar det spöregna......... Sakuli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0