feverish

Hade en subfeberdröm inatt...
Ni har ju alla sett filmerna "scream", "jag vet vad du gjorde förra sommaren.." och "saw" och en massa andra filmer som passar in i den genren? En konstig typ ringer och försöker påverka en och håller på med en massa onödigheter. Det var en sån snubbe som började hålla på med mig inatt i drömmen- ringde och skulle börja berätta med raspig konstlad röst att jag blir filmad dygnet runt, elen stängs av, jag kan inte ringa nån, jag eller nån jag känner  kan dö snart osv osv... ja ni vet hur de håller på...
Och jag ba´: "Fuck off. Sluta stööör mig, jag ska sova". Och lade på luren.
Snipp snapp slut, jag fick vara ifred efter det.  Det är så man gör med elaka knäppa typer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0