lördag 11.2

Ack vilken underbar dag!
Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit ute och ridit. Varje gång jag sitter upp på hästryggen tänker jag att: detta är livet! Och hela dagen går jag som på moln sen. :D
Annars är jag kattvakt idag åt min granne/kollega och ska snart bege mig till min nya lägenhet för att börja tvätta väggarna, spackla och måla.
Sedan har jag påbörjat ett projekt för att kunna tjäna lite extra pengar, just nu är det bara två av mina systrar som vet  exakt vad det handlar om. Men börjar pengarna rulla in ska jag berätta det för alla här sedan. Om jag misslyckas, blir det för mycket att bära om jag skriver ut det här tycker jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0