nytt boende

Ja, då bor man någon annanstans nu då.
Har de senaste dagarna bara flyttat och flyttat och flyttat. Nu är det allt i ett hela veckan som gäller- jobba på dagarna och på kvällarna varva med att packa upp och flyttstäda gamla lägenheten.
 Den nya lägenheten är nog helt ok, lite sämre standard än den förra men ack så mycket större och mer välplanerad. Och vilket härlig känsla det är att få sitta i sitt eget kök och dricka morgonkaffe och lyssna på nyheterna på radion. Jag ahr inget ordentligt köksbord ännu men det får jag köpa sen. det som är i fokus just nu är packa upp - städa -måla om.
Jag bor nu med en massa ouppackade kartonger överallt samt färgfläckar (måste ju testa om  färgen passar) på alla väggar.  Får lägga upp en bild ikväll  för att visa hur det ser ut.... lite patent är det ;)
 Måste även berätta att de färger som valdes ut i början av mitt projekt coh som jag visade på bild inte stämmer alls mer. Den lila färgen blev helt hemsk när den väl var på väggen och den ljusgröna macthade inte alls mina sovrumsmöbler. Så nu blir det att fundera lite till om vad det ska bli.


Kommentarer
Postat av: biographical essay

Vad spännande - att ha min egen lägenhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0