stopp och halt!

Kroppen och psyket sa sade stopp och halt ! ikväll. Jag jäktade nämligen från jobbet, via nya lägenheten -tömde kartonger - körde snabbt till gamla lägenheten och började med att tömma källarförrådet. När jag kom in med en massa grejer i gamla lägenheten gick musten ur mig totalt. Jag hade tänkt göra såå mycket på väldigt lite tid idag och var väldigt stressad. Men när musten gick ur fick jag en stark känsla att sätta ner allt vad jag hade för händerna och gå därifrån. Bara lämna allt och fokusera på annat idag.
Så jag sket i den gamla lägenheten och for hem och umgicks ett tag med min äldre hyresvärd och fick en micro av honom att ha i lägenheten samt hjälp att installera tvättmaskinen i badrummet. Efter det har har jag satt upp gardiner och pysslat lite. Och pricken över i:et:  Ett glas rött på nu ikväll.
Är riktigt glad att jag har en egen inre stoppbroms, att det helt plötsligt känns i hela kroppen att "näe nu får det vara nog för ett tag , ta´t lugnt nu". Då sparar jag verkligen på min energi och kör den aldrig riktigt i botten. Visst, allt går väl lite saktare  och inte enligt mina planer på det sättet - men det får det bara vara värt!

Kommentarer
Postat av: resume

Spara tid och energi! De kommer fortfarande att vara användbara. )

2012-02-29 @ 11:38:03
URL: http://cvresumewritingservices.org/
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN ♥

2012-03-01 @ 19:42:30
URL: http://knorkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0